SuPeR HoT GIVEAWAY BY AZFARAH AND KATIE IS GOING TO LAUNCH

Photobucket



HEEP HEEP HOORAY !HEEP HEEP HOORAY !
Minggu depan ,azfa dan Cik Katie akan lancarkan 1st giveaway kami.
Nervous plus eksaitedd terlebih ni.. ^_^
Cik Katie ajak azfa buat contest pada mulanya,tapi kami decide nak buat GA .Senang siket kan?Tak payah susah-susahkan korang pertaruhkan keanggunan & kecomelan blog bagai.Tak payah jugak nak pertaruhkan gambar korang segala.. Ye dak?Nantikan GA dari kami ni ye...


Siapa-siapa yang nak sponsor,dengan senang hati boleh bagitahu kat sini --> SPONSOR GIVEAWAY



DAH HABIS BACA?TAKNAK KOMEN KE?

2 ADMIRE HANTAR SURAT:

Zuhra & Iqi said...

SORY LMBT REPLY..AKK AKN SPONSOR SHAWL DAN INNER NECK YEA

Zuhra & Iqi said...

AKK MMG NAK SPONSOR SATIN SHAWL...

NNT PIC BOLE AMIK KAT BLOG AKK K..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...