MALAM 29 RAMADHAN YANG SADIS! *SANGAT..


semalam,aku+mama+papa+adeks+sepupus+pakciks+makciks+tok+tokwan g shoping baju tu geder2 ngn berkonvoi 4 kereta tuh.bukan nye shoping baju raye wokey,tp tok dah janji nk bg cucu2 dye sorg RM 50 tok beli pape baju yg dikehendaki...BEBAS!korg nk beli ape,korg beli lah...tok bagi sorg RM5O.muahaha...sayang tok!smpi je kt IOI Mall,aku n the geng (sepupu) teros serbu satu demi satu kedai/butik pakaian yg wujud kt situ,sumpah!memang rambang mata giler tgk baju2 yg ade kt situ,sebut je nk gaya ape,style mane,fesyen ape,sume ade..nk dekat 1 jam merayau2 dan melilau cari baju,still tak dpt nk wat keputusan,KEPUTUSAN N BELI BAJU YG MANA SATU.sbb sumenye dirasakan nk di borong..if bole seludup,aku nk seludup satu kedai/butik tu..biar raya ni aku bole tukar2 baju setiap jam!haha..then tak lama pehtu,aku dpt satu baju ni,law aku beli memang teros burn bajet coz harga dye RM 50.00 RM49.90..boros??memang aku seorang yg boros berbelanja!aku mengaku...nk wat ape selindung2 kan?yeah!!bile dah g fiting baju tu.....aiseymen....tak muat lah pulek!!PROVEN!aku dah chuby..aku dah adore sgt ngan baju ni tp x muat la plak.actally bukan tak muat,muat je,tp time nk pakai cam sempit gler!terkial2 gak lah aku nk sarungkan baju tu..


bile nk panggil mama mai tgk kt fiting room,mama kata "tak payah lah kak,nanti bile dah pakai 2/3 kali dah tak muat nk masuk..."
uwaa....sungguh sadis!baju ni aku suke coz dye ade bnyak ropol2 kt dada n bahu,then dye combined ngan ala2 mini skirt.warna dye plak soft pink+coklat...tp nk wat cane kan?btol gak kata mama,kalau aku beli gak baju ni ,even dye lawa,tp aku tak dpt pakai lama..time puasa pun aku susa nk pakai,apatah lagi pas raya,sure lah aku makan bnyak2,sure lah menambah lebih bnyak lemak,sure lah aku akan jd chubby,n sure lah aku takkan muat lgsg pkai bju ni lagi btol tak?..
DAH HABIS BACA?TAKNAK KOMEN KE?

0 ADMIRE HANTAR SURAT:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...