LELAKI PAKAIKAN SHAWL LAH!


lepass dah 3/4 ari  (kot ) aku x update blog,akhirnya ade gak kesempatan dan ruang dan spaces dan time dan mase tok aku kongsi cerita lg...mggu pas,aku g plaza alam sentral kt sha alam nun bub nk g shoping baju2 raye (*ceh...bunyi cam bnyak benor baju raye aku..hehe)...jalan punye jalan,aku pun g serbu 1 kedai ni ..aku g sane bub nk tgk shawl2 yg ade...memang cantek,memang menarik ,kau memang da bomb!tp promoternye ialah seorang lelaki+lembut+berjiwa pink..(yeke?agaknye la...)..dramanye begini ha..
promoter:ha,,,dek..cube tgk selendang ni...ade bunge2..kalau adek pakai,nampak cute je
aku         :*dalam ati..(wah2...drpd muke aku buruk cenggini,teros bole bertukar jd cute ek?...walawee...da
                   mcm   otromen plak!)
                  oh yee?lawa gak ni...
promoter:lgpun yg ni selendang 3 segi,lg senang nk pakai...
aku         :oh...oke2...sambil senyum2..sebenarnye aku tak taw care nk pakai coz baru 1st time aku jumpe
               shawl 3 segi..hahahaha
promoter :adek tengok2 lah..ade banyak lagi ni,biru,merah,hijau,corak bunge pun ade mcm2 jenis..
aku         :*dalam ati aku [ish....macamane nk pakai bende alah ni..haih...
                 then dengan muke cute n penuh mengharapnye,aku selambe prg tanye abang promoter tu..
               cane nak pakai ek?
haha...part ni yg aku geli geleman ni,pas je aku tanye dia,teros pakaikan aku selendang tu tok tunjukkan aku care nak pakainye...adusss~~dalam ati aku dah membebel dah [alamak,cane ni,,,sensored plak aku rase bile ade lelaki tolong pakai2kan kt aku...tunjukkan kt patung sudah lah...xya lah nk pakaikan kt aku..haish...cepat la,cepat la..]hahaha...dah lah sepanjang 45 saat dye pakaikan tu,dye cam nk peluk aku je gamaknye!over dekat kot..pehtu,tangan dye asek bersentuh ngan tgan aku yg halus n putih bersih ni je...adoyai...pas dah abes, aku ckp lg..
aku        :oke la,saya nk tngok kt dlam tu jugak...kt dlm tu pun lawa gak...*nak mengelak sebenarnye...hak3


then aku keluar cenggitu jeh...mane taknye,blusher merah kt pipi aku tak hilang lg dsebabkan insiden tu...fuhh....menyesal aku tanye dia cara nk pakai..sumpah taknak tanye mcm2 kt promoter lelaki dah pas ni...fuiii!





DAH HABIS BACA?TAKNAK KOMEN KE?

0 ADMIRE HANTAR SURAT:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...