RASA PANAS JAP



akhirnya!!!!after seminggu aku jadi cam "org buta" temporary,aku dpt gak spec aku yg cute miut ni..korg agak la kan,aku anta spec aku kt satu kedai spec ni,dengan tenang n kofidentnye dye kate dlm 3 ari bole siap...aku anta ari isnin so dat mean,aku bole amek ari rabu la kan???kan3??so xpe lah,,,aku pon dlm mase 3 ari tu aku ala2 org buta coz menghadapi masalah pemandangan yg blurr sepanjang mase..aku saba je la kan...then bile da ari rabu,ayah aku kol da siap blom?pt still x siap2 lg,,,aku pon still bole terima bub ari rabu n khmis raya cine...aku tetap saba...bile ari jumaat,kol lgi,jwapan still sama...memang btol2 wat aku naik darah r..oke,fine,aku da la blurr je sepanjang mase ngan xde spec,pastu tgk tv pon cam tgk air berkocak,mkn pon x lalu bub x nmpak sgt(yeke???...aku rase aku mkn bnyk je)..oke2...chill...chilll..masok ari ahad,ayah aku kol,x siap gak lagi...aku da menggelabah doe!sok nk skola woi!!haiyoo....at the end,aku x g skola ari isnin coz aku xde spec,,CANE AKU NK BLAJA!kan??panas je weh!!!


DAH HABIS BACA?TAKNAK KOMEN KE?

0 ADMIRE HANTAR SURAT:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...